• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

روند بازار بورس در هفته ای که گذشت

  • کد خبر : 12113
  • 06 اردیبهشت 1403 - 9:54
روند بازار بورس در هفته ای که گذشت
در مجموع کل هفته هزار و 262 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 252 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادران، در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی داشت و روز یکشنبه ۲۷ هزار و ۱۴۸ واحد بالا آمد. شاخص روز دوشنبه ۳ هزار و ۹۲۲ واحد رشد کرد و روز سه‌شنبه ۱۳ هزار و ۴۲۱ واحد ریزش کرد.

بازدهی هفته

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۹۶ هزار و ۲۳۴ واحد بالا‌تر ایستاد و بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۴.۳ درصد شد.

شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۴۰ هزار و ۹۰ واحد بالاتر ایستاد و بازدهی مثبت ۵.۵ درصدی را ثبت کرد.

1 5 1024x657 - روند بازار بورس در هفته ای که گذشت

رشد ارزش معاملات خرد سهام

در این هفته، میانگین ارزش معاملات بازار سهام ۹۰ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸۸ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومانی هفته پیشین رشد ۲ درصدی داشته است. میانگین ارزش معاملات خرد بورس نیز ۵ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۳۴۹ میلیاردی هفته پیشین، افزایش ۷۰ درصدی داشته است.

کاهش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش

میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۱۹۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته‌ پیشین هزار و ۴۴ میلیارد تومان کمتر بود و افت ۸۴ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته ۲۶۰ میلیارد تومان بود که در روز یک‌شنبه ثبت شد و کمترین رقم ۱۱۱ میلیارد تومان بود که در روز سه‌‌شنبه ثبت شد.

ریزش میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید

میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۳۸۷ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۴۳۹ میلیارد تومان کمتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۱۲ درصد کاهش یافته است. بالاترین رقم هفته ۷۶۳ میلیارد تومان بود و در روز ‌شنبه ثبت شد. پایین‌ترین رقم به روز یک‌شنبه برمی‌گردد که ۲۷۲ میلیارد تومان بود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تورم 1403 چقدر خواهد شد؟

ورود سرمایه حقیقی

در اولین روز معاملاتی هفته، ۷۷۰ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. روز یکشنبه نیز ۲۶۱ میلیارد تومان سرمایه وارد شد و روز دوشنبه این رقم به ۴۲ میلیارد تومان رسید.

در روز سه‌شنبه نیز ۵۳ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد. در آخرین روز معاملاتی هفته نیز پول حقیقی وارد شد که ارزش آن ۱۳۶ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۲۵۲ میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=12113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها