• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

در هفدهمین حراج سکه طلا چه خبر بود؟ / زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

  • کد خبر : 1941716
  • 27 شهریور 1403 - 17:18
در هفدهمین حراج سکه طلا چه خبر بود؟ / زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد
اصغر بالسینی رئیس مرکز مبادله ایران، در هفدهمین حراج سکه، ۷۰۱۳ قطعه ربع سکه، ۴۲۲۲ قطعه نیم سکه و ۳۲۶۴ قطعه تمام سکه از سوی متقاضیان خریداری شد که در مجموع این حراج،  ۱۴ هزار و ۴۹۹ قطعه انواع سکه طلا به خریدارن اختصاص داده شد.

به گزارش اقتصادران، در هفدهمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران که روز گذشته برگزار شد، ۱۴ هزار و ۴۹۹ قطعه سکه طلا به فروش رسید. تاکنون ۱۷ جلسه حراج سکه برگزار شده و نزدیک به ۳۱۹ هزار قطعه سکه از سوی متقاضیان خریداری و معامله شد.

بر اساس اعلام اصغر بالسینی رئیس مرکز مبادله ایران، در هفدهمین حراج سکه، ۷۰۱۳ قطعه ربع سکه، ۴۲۲۲ قطعه نیم سکه و ۳۲۶۴ قطعه تمام سکه از سوی متقاضیان خریداری شد که در مجموع این حراج،  ۱۴ هزار و ۴۹۹ قطعه انواع سکه طلا به خریدارن اختصاص داده شد.

در این حراج از مجموع ۳۳ هزار و ۸۶ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۲۶۴ قطعه با میانگین قیمت ۴۲ میلیون و ۷۴ هزار تومان، از مجموع ۱۴ هزار و ۳۲۷ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۲۲۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان و از مجموع ۱۹ هزار و ۷۷۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۰۱۳ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان به متقاضیان اختصاص داده شد.

نزدیک به ۳۱۹ هزار سکه تا امروز خریداری شده است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۷ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که طی این حراج ها، در مجموع ۳۱۸ هزار و ۸۹۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان اختصاص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۵ هزار و ۴۲ قطعه، نیم سکه ۵۲ هزار و ۳۹۶ قطعه و تمام سکه ۹۱ هزار و ۴۵۴ قطعه است.

پنجاه و یکمین حراج شمش طلا برگزار می‌شود

بالسینی همچنین اعلام کرده است که امروز سه شنبه (۲۷ شهریورماه) پنجاه و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=1941716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها