• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

بازار ارز از تب و تاب افتاد؟

  • کد خبر : 14164
  • 05 خرداد 1403 - 12:45
بازار ارز از تب و تاب افتاد؟
در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌ نرخ ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان معامله شد.

به گزارش اقتصادران، بررسی نوسانات نرخ ارز در روزهای پایانی هفته قبل حکایت از افت دما و کاهش حجم معاملات دارد؛ امری که به عقیده معامله گران باعث کم شدن دامنه نوسان نرخ شاخص‌های ارزی شد.

در همین راستا و براساس آنچه که معامله گران ادعا کرده اند قیمت دلار هرات در معاملات روز پنجشنبه با ۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشایی شد و تا عصر بین مرز ۵۷ و ۵۸ هزار تومان در نوسان بود. همچنین قیمت درهم امارات با گپ مثبت با نرخ ۱۵ هزار و ۸۷۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش ۳۰ تومانی و قیمت ۱۵ هزار و ۸۴۰  تومان به کار خود پایان داد.

همچنین در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌ نرخ ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان معامله شد.

اما این افراد همچنان معتقدند که امکان تست این حمایت از سوی اسکناس آمریکایی وجود دارد. این دسته از تحلیلگران معتقدند با توجه به وضعیت مطلوب ذخایر ارزی کشور و همچنین مهم‌تر از آن کاهش ریسک سیاسی جریان‌ساز، چشم‌انداز کوتاه مدت نرخ ارز می‌تواند کاهشی باشد. در نهایت باید دید که با شروع بازار نقدی در هفته کاری جدید فشار کدام یک از طرفین بازار ارز بیشتر است.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=14164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها