• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

آغاز فروش قسطی خودرو ویژه شب یلدا + جزئیات

  • کد خبر : 3909
  • 29 آذر 1402 - 20:05
آغاز فروش قسطی خودرو ویژه شب یلدا + جزئیات
متقاضیان پیکاپ تاگا استاندارد و تاگا لانگ می توانند این خودروها را به مناسبت یلدا به صورت قسطی از صنایع خودروسازی پادرا خریداری کنند.

به گزارش اقتصادران ، مدیران فروش این خودروساز خصوصی طی اطلاعیه اعلام کردند متقاضیان علاوه بر فروش اقساطی از تخفیف یلدایی هم برای این خودروها بهرمند می شوند.پیکاپ تاگا استاندارد در ین طرح فروش قسطی با قیمتی حدود یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان حاضر است. اما این خودروساز حول و حوش ۴۴ میلیون تومان از قیمت پایه این خودرو را تحت عنوان تخفیف یلدایی از متقاضیان دریافت نمی کند.

بنابراین قیمت پیکاپ تاگا استاندارد بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان برای متقاضیان تمام می شود. مشتریان می توانند حدود ۷۹۸ میلیون تومان را به صورت نقدی هب حساب این خودروساز واریز کنند و الباقی مبلغ که نزدیک به یک میلیارد تومان می شود نیز طی ۱۴ قسط به حساب اعلام شده از سوی صنایع خودروسازی پادرا واریز کنند. مبلغ هر قسط حول و حوش ۷۱ میلیون تومان می شود.

دیگر محصول صنایع خودروسازی پادرا یعنی پیکاپ تاگا لانگ نیز با قیمتی حدود یک میلیارد و ۹۴۲ میلین تومان از سوی این خودروساز عرضه می شود.

پیکاپ تاگا لانگ همانند پیکاپ تاگا استاندارد نیز با تخفیف یلدایی برای مشتریان فاکتور می شود. پیکاپ تاگا لانگ حدود ۵۳ میلیون تومان تخفیف یلدایی را در این طرح فروش به خود می بیند.

قیمت پیکاپ تاگا لانگ بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان قیمت می خورد. متقاضیان این خودرو می توانند با پیش پرداختی حول و حوش ۸۶۷ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند. الباقی مبلغ نیز طی ۱۴ قسط و هر قسط با مبلغ حدود ۷۳ میلیون تومان پرداخت می شود.

دو محصول صنایع خودروسازی پادرا در رنگ های آبی سرمه ای، خاکستری، زرد و قرمز یاقوتی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قیمت نهایی خودروها با احتساب بیمه ثالث، مالیات بر ارزش افزوده ،بیمه بدنه رایگان تعیین شده است. هزینه شماره گذاری خودرو بر عهده خریداران است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
5 سناریو عجیب برای قیمت خودرو در 1403

متقاضیان تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه به تاریخ چهارم دی ۱۴۰۲ می توانند در این طرح فروش یلدایی خودرو شرکت کنند. موعد تحویل خودروها نیز ۱۵ روز کاری اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=3909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها